Wizyty umawiamy telefonicznie: 661 831 162

KA NANI CLINIC Beata Giza – kosmetologia estetyczna

  1. Zabiegi wykonywane są wyłącznie w godzinach pracy Gabinetu. Gabinet czynny jest w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00- 19:00 oraz w wybrane soboty.

  2. Zmiany czasu pracy Gabinetu mogą ulec zmianie, np. poprzez czasowe zamknięcie Gabinetu związane z urlopem bądź zwolnieniami lekarskimi, jak również wydłużenie bądź skrócenie godzin pracy.

  3. Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przybycie na umówioną wizytę. W przypadku ewentualnego spóźnienia, klient zobowiązuje się poinformować Gabinet telefonicznie o takiej sytuacji, jeżeli spóźnienie przekracza 15 minut. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie w zależności od rodzaju zabiegu. W przypadku spóźnienia Gabinet nie gwarantuje wykonania pełnej usługi, bowiem w niektórych przypadkach jest to całkowicie niemożliwe.

  4. Klient przy rezerwacji terminu wizyty, zobowiązany jest do zapłaty zadatku na wskazany przez Gabinet numer konta. Czas uregulowania zadatku wynosi 72h od momentu rezerwacji. W sytuacji, gdy zadatek nie zostanie uregulowany, Gabinet zastrzega sobie prawo do anulacji terminu. Zadatek zaliczony zostaje na poczet zapłaty za wykonany zabieg. Zadatek nie podlega zwrotowi.

  5. Zadatek przepada w przypadku odwołania terminu zabiegu na mniej niż 48h przed planowaną wizytą. Wizyta odwołana w dniu zabiegu jest równoznaczna z utratą zadatku. Istnieje możliwość jednorazowej zmiany terminu. W przypadku niezjawienia się na wizytę bez poinformowania Gabinetu, nieodbierania telefonu itd. zadatek przepada i brak jest możliwości ponownego umówienia się.

  6. Gabinet zastrzega sobie możliwość odwołania lub zmiany terminu wizyty wyłącznie z przyczyn losowych, nagłych i niezawinionych przez pracowników. Gabinet zobowiązuje się do zaproponowania klientowi nowego terminu wizyty w możliwie najszybszym terminie. W pozostałych przypadkach, Gabinet zobowiązuje się do poinformowania klienta o ewentualnej zmianie lub odwołaniu terminu najpóźniej na 24h przed umówionym terminem wizyty.

  7. W przypadku nagłych i niezależnych od Klienta sytuacji, Klient zobowiązany jest do poinformowania Gabinetu o chęci zmiany terminu wizyty najpóźniej przed upływem 48 godzin przed wyznaczonym terminem.

  8. Rezerwacja usługi w KA NANI CLINIC Beata Giza – kosmetologia estetyczna jest równoznaczna ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma on żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do skorzystania z usług oferowanych przez Gabinet oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.

  9. Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i mogą one ulec zmianie. Cena zawsze zależy od zakresu wykonanych prac i zużytych materiałów, a także od indywidualnych predyspozycji i potrzeb Klienta. Wszelkie promocje oraz rabaty nie łączą się.

  10. Bony podarunkowe Klient może wykorzystać zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego voucher’u na zabieg z oferty Gabinetu. Bony podarunkowe nie łączą się z promocjami. W przypadku zgubienia lub zniszczenia voucheru Gabinet nie ponosi odpowiedzialności. Bon może wykorzystać wyłącznie osoba, na którą został wypisany. Termin ważności voucher’u to 3 miesiące począwszy od daty zakupu. Bon podarunkowy nie podlega wymianie na gotówkę. Bon może zostać wykorzystany podczas jednej wizyty lub kilku, w zależności od wysokości kwoty na jaką został wykupiony. Warunki ustalamy indywidualnie podczas pierwszej wizyty. Osoba obdarowana bonem zobowiązana jest do rezerwacji wizyty w celu wykorzystania go. Gabinet nie wydaje reszty w przypadku niewykorzystania w pełni przez obdarowanego voucheru,. Istnieje możliwość dopłaty do zabiegu droższego niż ten widniejący na bonie podarunkowym.

  11. Wszelkie produkty, usługi zakupione w Gabinecie KA NANI CLINIC Beata Giza – kosmetologia estetyczna nie podlegają zwrotowi.

  12. Klient umawiający się na zabieg jest zobowiązany do podania prawdziwego imienia, nazwiska oraz aktualnego numeru telefonu. W przypadku, gdy tożsamość lub wiek Klienta będzie podlegała wątpliwości pracownik salonu jest upoważniony do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

  13. Osoby niepełnoletnie w wieku 13-18 lat mogą korzystać z zabiegów wyłącznie za wiedzą i pisemną zgodą prawnego opiekuna, który bierze pełną odpowiedzialność.

  14. Ewentualne skargi, wnioski, zażalenia należy kierować do właścicielki Gabinetu Pani Beaty Gizy:

mail: kananiclinic.gabinet@gmail.com lub nr. tel: 661 831 162.

  1. Reklamacje mogą zostać zgłoszone przez Klienta nie później niż 21 dni od dnia wykonania usługi.

  2. Na terenie Gabinetu istnieje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych, w tym e-papierosów, oraz zażywania środków psychoaktywnych.

  3. Przed przystąpieniem do zabiegu, Klient zobowiązany jest do poinformowania Gabinetu o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych, w tym alergiach oraz przebytych chorobach, jeżeli mogą one mieć wpływ na zaplanowany zabieg. Zatajenie chorób, schorzeń lub odmiennych stanów, skutkuje zwolnieniem Gabinetu z odpowiedzialności za ewentualne skutki uboczne, które nie wystąpiłyby, gdyby Klient poinformował o przeciwwskazaniach do wykonania zabiegu. W przypadku zatajenia powyższych informacji, Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za rozstrój swojego zdrowia. Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonania zabiegu lub po jego wykonaniu.

  4. Osoba wykonująca zabieg zastrzega sobie prawo do przerwania go w sytuacji pogorszenia samopoczucia Klienta bądź zauważenia niepokojących objawów chorób skórnych lub innych chorób u Klienta. Zadatek w powyższej sytuacji nie ulega zwrotowi.

  5. Klient przed rozpoczęciem zabiegu powinien zdjąć biżuterię, okulary, zegarek. Pracownik Gabinetu KA NANI CLINIC nie bierze odpowiedzialności za pozostawione w Gabinecie rzeczy osobiste przez Klienta.

  6. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Gabinetu są zobowiązane do przestrzegania niniejszego regulaminu.

 

  1. Pracownicy KA NANI CLINIC Beata Giza – kosmetologia estetyczna w uzasadnionych przypadkach, w szczególności podejrzenia, że Klient znajduje się w stanie nietrzeźwości, stanie po zażyciu substancji psychoaktywnych, stanie wyłączającym świadome podejmowanie decyzji, choroby zakaźnej, zastrzegają sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu.

  2. KA NANI CLINIC Beata Giza – kosmetologia estetyczna zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.